piątek, 24 stycznia 2014

Biały Jeleń bez tajemnic

Dostałam pierwsze próbki :) od Białego Jelenia :)
Sam sposób "zdobycia" próbek był bardzo przyjazny. Napisałam wiadomość na FB do tej firmy i poprosiłam o próbki dla alergików- nie bardzo wierząc w to że będzie jakiś odzew.
Ku mojemu bardzo pozytywnemu zaskoczeniu biały jelonek pod postacią sympatycznej pani odpisał mi że oczywiści i proszą o adres.
Jak obiecali tak zrobili i oto i one :D
Wypróbuję, pomyślę, odczekam i opiszę :) a co :):):)


MOJA OCENA:
Ze zbioru otrzymanych próbek mogę podzielić je na dwie grupy. Te które kupię na 1000% i tych które nie koniecznie zagoszczą w moim domu.

WARTE KUPIENIA:
  •  Hipoalergiczny krem do twarzy Biały Jeleń- istna rewelacja! już szukam go u siebie w sklepach. Ze względu na atopowe zapalenie skóry- miałam wieczny problem z kremami. Ten jest really really amazing !!!Załagodził podrażnienia na twarzy, pięknie wchłoną się ale przy tym twarz z nie była sucha jak papier. 
  • Hipoalericzny krem do rąk Biały Jeleń- kolejny strzał w 10 tej firmy. Po nałożeniu na noc, rano ręce były elegancko nawilżone. Niewiele kremów w przystępnej cenie ma takie właściwości :) dodatkowo ładnie pachnie (taaakk, wszytko wącham, hihi)
  • Hipoalergiczny żel do mycia twarzy BIAŁY JELEŃ z aloesem i ogórkiem - bardzo przyjazny zapach, a sam żel nie szczypie w oczy (a dla ciekawskich świata jest to ważne hihi). Jedynym minusem jest to że trzeba najpierw zwilżyć twarz wodą i dopiero użyć żelu (mało wygodne- wiem, wiem leniwa jestem ;-) ) ale za to jest baaaardzo wydajny,
  • Hipoalergiczna emulsja do higieny intymnej Biały Jeleń PREbiotic- zdecydowanie warto!! bardzo wydajny, nie podrażnia, ma bardzo miły zapach. Do stosowania codziennego. Myślę że, wystarczy na długo ponieważ emulsja do mycia jest dość "mięsista" :)
  • Hipoalergiczny proszek do prania BIAŁY JELEŃ kolor- praktycznie bez zapachu, czyli nie drażni wrażliwców :) dobrze dopiera nawet przy niskiej temperaturze. Bez dodania płyny do płukania rzeczy są lekko sztywne, ale nie kaleczą ciała ;-) Warto dodać płyn do płukania tkanin aby nadać praniu przyjemny zapach
  • Hipoalergiczny nawilżająco-łagodzący balsam do ciała BIAŁY JELEŃ- nie zostawia smug na ciele i bardzo szybko wchłania się. Co mile mnie zaskoczyło to to że skóra po kilku godzinach nadal jest elastyczna i nawilżona. No i oczywiście ładnie pachnie :)
NIE KONIECZNIE:
  • Hipoalergiczny szampon BIAŁY JELEŃ do włosów jasnych, farbowanych blond i rozjaśnionych oraz
  • Hipoalergiczny szampon BIAŁY JELEŃ do włosów ciemnych naturalnych i farbowanych- słabo pienią się. Musiałam dwa razy myć głowę aby czuć że włosy są czyste. Dodatkowo przy średnio-długich włosa chmiałam duże problemy z rozczesaniem ich,
  • Hipoalergiczny olejek do kąpieli Biały Jeleń PREbiotic - niby można go użyć zarówno do kąpieli w wannie jak i pod prysznicem. Ja skorzystałam z drugiej opcji. Mało wydajny i po spłukaniu i tak musiałam użyć balsamu do ciała

Wszystkie opisane produkty znajdziecie również na stronie producenta aby poczytać o składzie itp.

2 komentarze:

  1. Aż muszę skomentować :)
    A więc Biały Jeleń mimo wszystko cieszy się naprawdę dobrą opinią zarówno wśród internetu jak i mojej rodziny, czy znajomych. Fanie iż za niewielką cene można mieć dobry kosmetyk, szczególnie dla wrażliwców ;) Apropo szamponów ( mogę się wypowiedzieć odnośnie tego do jasnych włosów, farbowanych ) ,że każdy "apteczny, specjalistyczny" szampon bardzo słabo się pieni, często ma dziwny zapach i konsystencję, włosy po nim są jakby za czyste, aż kłujące, ciężko je rozczesać, ale taki szampon naprawdę działa, myślę,że tak już musi być, przydatna zatem jest jakąs odzywka bądź serum :) osobiście używam takiego szamponu już tylko profilaktycznie powiedzmy co 2 tyg i POLECAM :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę tą firmę, ale wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń