sobota, 10 maja 2014

Paczka na "wypasie" czyli kampania środków czystości do toalety Duck®

Nie wierzyłam że kiedyś nastąpi ten szczęśliwy dzień ale :) :) widać że zawsze warto mieć nadzieję :P 
Udało mi się zakwalifikować do kampanii z ramienia portalu Streetcom  na rzecz firmy Duck® 
Opakowanie zainteresowało mnie (i nie tylko mnie jak widać na powyższym zdjęciu:) ). Bardzo pomysłowy design pudełka imitujący deskę toaletową. Byłam baaardzo ciekawa co będzie w środku

 I tu nastąpiło miłe rozczarowanie :) Otrzymałam paczkę na "wypasie". Duże, pełnowartościowe produkty, zachęcająco napisane ulotki i bardzo konkretny przewodnik dla ambasadorki

Po pierwszym użyciu napiszę o swoich wrażeniach :)
----------------------------------------------------------------------------------------
Up date :) Fotorelacja :)







MOJA OCENA: Ogólnie mówiąć- sprzątanie jest mega proste :) Ale po kolei.... 
Wpierw użyłam płynu Duck do wyczyszczenia toalety. Zapach jest konkretny, ale nie zwalający z nóg odorem chloru. Wg instrukcji powinnam zostawić płyn na toalecie na całą noc ale oczywiście ciekawskie jajo ;) czyli ja nie wytrzymałam i po godzinie przykleiłam pierwszy krążek Duck'owski w swoim życiu :D Wydawało się że to będzie dość skomplikowane ale bardzo pomyliłam się :)
Po prostu banał :) :) :) nawet jak dla mnie ;) 
Krążek jest przyklejony od prawie tygodnia, jeszcze nie odpadł. Po mału go ubywa ale widać że jest bardzo wydajny.
W łazience pachnie teraz prawdziwą świeżością, sama frajda z takich produktów.

Cena ok 10 zł za opakowanie krążków 36 ml oraz ok 10 zł za płyn do WC 750 ml.
 
GORĄCO POLECAM

3 komentarze:

  1. Kuuurcze gratki, farciara nooo :) w każdym razie jak nakazali :) podzieliła się dobry sąsiadka, a co zazdrośccie ;), i co mogę powiedzieć hm.. ładnie pachnie, intensywnie cytrynowo, jest wydajny a jego aplikacja higieniczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. pudełko na wypasie imitacja deski ! hahahahah exxxtra

    OdpowiedzUsuń
  3. pewno że podzieliła się :) nie ma to jak przyjazna, sąsiedzka propaganda :P haha

    OdpowiedzUsuń