sobota, 23 sierpnia 2014

Ziaja vs. Ziaja ... krem do stóp

Od dłuższego czasu ćwiczę na sobie różne kremy do stóp :) Codziennie chodzę na spacery z wózkiem około 10 km, więc szczególnie muszę dbać o moje mięciutkie stópki ;-) Tym razem porównam dwa kremy tej samej firmy czyli Ziaja.




  • Krem do stóp zmiękczający z kompleksem AHA
DZIAŁANIE
• rozluźnia warstwę korneocytową naskórka
• intensywnie zmiękcza, szczególnie skórę pięt i okolice palców
• skutecznie zapobiega twardnieniu skóry
 MOJA OCENA:krem doskonale nawilża stopy, widocznie je uelastyczniając. Po nałożeniu kremu na noc, rano czuję że moje stopy odpoczęły :) i zregenerowały się. Konsystencja i zapach są neutralne.
Cena ok 7 zł za opakowanie 60 ml
  • Krem do stóp głęboko nawilżający
DZIAŁANIE
• intensywnie nawilża skórę
• skutecznie zapobiega przesuszaniu
• chroni przed nadmiernym rogowaceniem naskórka
• doskonale zmiękcza, przywraca skórze gładkość i elastyczność
MOJA OCENA:krem hmmm żadna rewelacja. Mogę nałożyć go tonę a i tak stopy są po kilku godzinach bardzo suche. Niestety nie zauważyłam efektu głębokiego nawilżania. Konsystencja i zapach są neutralne. 
Cena ok 6 zł za opakowanie 80 ml
Moje stopy polecają krem zmiękczający z kompleksem AHA :)

2 komentarze:

  1. Ja też polecam Ziaje z AHA i to nie tylko na stopy. Okazał się bardzo pomocny w regeneracji skóry dłoni, którą zniszczyłam sobie szorując łazienkę popularnym środkiem "zabijający bakterie na śmierć".

    OdpowiedzUsuń
  2. oo to dobrze wiedzieć że do dłoni też mają skuteczny krem. W przyszłości chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń