środa, 22 kwietnia 2015

Białe perełki

Dawno nie pisałam nic o kosmetykach dla najmłodszych,zatem dzisiaj nadrabiam zaległości :) Piękny uśmiech to zmora spędzająca sen z powiem wielu dorosłym, lecz pierwsze niemowlęce mleczaki mają kolor śnieżnobiały, jak perełki. Aby odpowiednio zadbać o prawidłową higienę jamy ustnej najmłodszych musimy wybrać odpowiedni zestaw startowy: szczoteczkę oraz pastę- dzisiaj właśnie post o paście :)
Po konsultacji z panią stomatolog zmieniliśmy dotychczas używaną pastę bez fluoru na taką, która go zawiera. Nasz wybór padł na pastę do zębów Auqafresh milk teeth. 
Producent na stronie tak pisze o produkcie: 
Pasta została opracowana specjalnie dla dzieci w wieku od 0 do 2 lat i powinna być stosowana, gdy tylko pojawi się pierwszy ząbek. Pasta zwalcza próchnicę, ale w przeciwieństwie do zwykłych past ma mniejsze właściwości ścieralne, co czyni ją łagodną dla dziecięcych zębów.
Pasta do zębów Aquafresh milk teeth
  • Zawiera 500 ppm fluorku,
  • Przyjazny dla dzieci delikatnie miętowy smak,
  • Niskie właściwości ścieralne i ochrona całej jamy ustnej.
 

MOJA OCENA: Najlepszy recenzentem powinien być mój synek, lecz jeszcze nie potrafi mówić ;-) ale patrząc na to z jakim zapałem zabiera mi szczoteczkę i jeździ po ząbkach wydaje mi się, że smak oraz zapach odpowiadają mu. Opakowanie pasty to wygodna do odkręcenia a potem postawienia tubka.
Pasta ma biały kolor, a zapach jest łagodnie miętowy. Łatwo rozprowadzić ją na zębach, pomimo tego, że jeszcze maluch nie potrafi wypluć pasty ona nie pieni się w buzi ani nie powoduje dolegliwości żołądkowych. Mam ogromną nadzieję, że dzięki niej i oczywiście regularnemu myciu perełek jego zęby mają szansę być zdrowsze. 
Polecam każdemu taki zestaw na dobry początek przygody z myciem ząbków :)
Cena ok 6 zł za opakowanie 50 ml
 PODPIS

7 komentarzy:

  1. W "prasie branzowej" czytalam, ze wazne zeby zaczac od mietowego smaku zeby nie bylo problemow z myciem zebow w wieku przedszkolnym.

    OdpowiedzUsuń
  2. O czyli następną pastę wypróbujemy tą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę powiedzieć o tej paście kuzynce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dobra rekomendacja pocztą pantoflową- najlepsze reklama :)

      Usuń
  4. Nie pamiętam czy używaliśmy tej pasty. No teraz już używamy dla starszych dzieci pastę, no i tak się przyzwyczaił, że dodatkowo musi być płyn do płukania ust.
    Fajnie, że lubi myć ząbki i mam nadzieję, że mu nie przejdzie ;)

    OdpowiedzUsuń