środa, 26 marca 2014

Hipoalergiczny żel do mycia naczyń BIAŁY JELEŃ

Tym razem na "tapetę" trafił Hipoalergiczny żel do mycia naczyń BIAŁY JELEŃ, no i moje odczucia są nieco mieszane ...
Opis producenta:
"Hipoalergiczny żel do mycia naczyń Biały Jeleń posiada doskonałe własności myjące i daje kryształowy efekt błyszczących naczyń. To również specjalnie opracowana formuła, która dba o wrażliwą skórę rąk przy codziennym myciu naczyń.
Ekstrakt z rumianku działa przeciwzapalnie, a alantoina doskonale koi i regeneruje uszkodzony naskórek.
• nie zawiera sztucznych barwników;
• posiada bezpieczną ilość kompozycji zapachowej;
• posiada pozytywne wyniki badań dermatologicznych."
MOJA OCENA: konsystencja żelu jest dość "luźna" w porównaniu z balsamem do mycia, ale sądzę że to jest efekt innej receptury dlatego podczas mycia naczyń trzeba użyć go trochę więcej. Zapach detergentu nie jest bardzo intensywny dlatego oceniam go jako przyjazny, ale za to skład żelu niestety drażni moje atopowe dłonie :( Są wyschnięte i szorstkie. Zazwyczaj przy użyciu balsamów do mycia naczyń nie mam takich efektów ubocznych, dlatego następnym moim zakupem będzie zapewne jeden z balsamów hipoalergicznych do mycia naczyń.

Cena ok 8 zł za opakowanie 1000 ml oraz 5 zł za opakowanie 500 ml.
 



2 komentarze:

  1. poszukuje ciągle dobrego hipoalergicznego płynu do mycia naczyń i powiem, że jeszcze nie udało mi się spotkać. Przydatny post. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) mam nadzieję że tymi recenzjami będę mogła pomóc komukolwiek podczas zakupów :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń