czwartek, 20 marca 2014

Szampoo & krem by Biały Jeleń ;-)

Po udanym testowaniu próbek od Białego Jelenia skusiłam się na kupno kolejnych produktów na własną rękę. Akurat potrzebowałam szamponu i kremu do codziennej pielęgnacji twarzy
Hipoalergiczny szampon BIAŁY JELEŃ z czystą bawełną - Opis producenta:
"powstał z myślą o osobach z różnego rodzaju alergiami i problemami skórnymi. Jest przeznaczony głównie dla osób o skórze wrażliwej i do włosów suchych. Jego receptura została oparta na naturalnych, bezpiecznych i delikatnych środkach myjących i pielęgnujących suche włosy, które po umyciu łatwo się rozczesują, są miękkie, lśniące i puszyste. Nie zawiera alergenów i sztucznych barwników".
MOJA OCENA:  Stosuję ten szampon już kilka tygodni i szczerze- rewelacja! 
piękne, lśniące włosy, skóra głowy nie jest wysuszona (jak po zwykłych - codziennych szamponach). Zapach nie drażniący ciążowych nozdrzy ;) więc śmiało mogę polecić go dla wrażliwców :) 
Dodatkowo ładnie pieni się bez konieczności wylewania połowy butelki na głowę. 

Cena ok 7 zł za opakowanie 300 ml.
 
Zatem POLECAM !

Hipoalergiczny krem do twarzy Biały Jeleń- Opis producenta:
"produkt intensywnie pielęgnujący. Specjalnie opracowana receptura łagodzi podrażnienia oraz wpływa osłaniająco na skórę, wzmacniając jej naturalną barierę ochronną.
Starannie dobrane składniki regenerują warstwę lipidową skóry przywracając odpowiedni poziom nawilżenia. Bogata kompozycja składników odżywia i przynosi ulgę przesuszonej skórze przywracając jej wypoczęty i zdrowy wygląd. Krem likwiduje uczucie napięcia skóry, pozostawiając ja odprężoną i zrelaksowaną. Delikatna konsystencja sprawia, że produkt łatwo wnika w głąb skóry nie pozostawiając tłustej warstwy"
MOJA OCENA: Cieszę się że miałam możliwość wpierw przetestowania próbki kremu zanim go kupiłam. Po zakupie i kilku tygodniach stosowania nadal uważam ten krem za jeden z najlepszych, jakie miałam okazje używać. Pomimo różnych czynników wypływających na skórę - moja cera wciąż jest ładniusia (wiem wiem, wrodzona skromność:D ), zero podrażnień, zaczerwienień i od dawno nie musiałam stosować maści na załagodzenie atopowego zapalenia skóry. 

Cena ok 11 zł za opakowanie 100 ml.

Dodatkowym czynnikiem przemawiającym zdecydowanie na korzyść produktów Białego Jelenia jest ich cena. Jak widać kosmetyki nie muszą być bardzo drogie aby były dobre. Ważny jest ich skład, proporcje. 
W przyszłości na pewno będę stosować kolejne produkty firmy Biały Jeleń.

2 komentarze:

  1. Mam ten sam szampon właśnie zdenkowałam kolejne opakowanie.... kocham ten produkt :!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szamponowy poochhłaniacz :) :) :) Ale to prawda, jak trafię na coś co bardzo mi odpowiada to muszę dostać porządnego "kopa" aby zamienić ulubiony produkt na coś innego

    OdpowiedzUsuń