piątek, 4 kwietnia 2014

Nawilżający balsam do ciała- Palmers

Kolejny kosmetykówy strzał w 10 !
Byłam niedawno na targach na których otrzymałam małą, zgrabną buteleczkę od firmy Palmers (mam szczęście do próbek tej firmy:> ), czyli nawilżający balsam do ciała
 Producent o swoim balsamie pisze tak:
"Unikalna formuła na bazie masła kakaowego wzbogacona witaminą E o wyjątkowym działaniu nawilżającym i natłuszczającym, dzięki czemu skóra staje się miękka i gładka.
Formuła balsamu stworzona do wyjątkowo wrażliwej skóry, eliminuje objawy suchości, przywraca odpowiednią gładkość i miękkość zapobiegając podrażnieniom, zaczerwienieniom i rozstępom skóry.
Idealny balsam nawilżający po opalaniu, może być stosowany w okresie ciąży i laktacji."

MOJA OPINIA:Prawda, nie ma się do czego przyczepić :) kolejny pięknie pachnący balsam, który wchłania się momentalnie a moja skóra na długi czas pozostała gładka i elastyczna. Jest wydajny, nie trzeba nakładać go tonami aby skóra była śliczna. 

Cena ok 20 zł za opakowanie 400 ml.
 
Gorąco polecam !!!

Więcej o produktach na stronie Palmers

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz