piątek, 18 kwietnia 2014

Szczęśliwa Ambasador(ka) marki OILLAN :)

Jakieś dwa miesiące temu wypełniłam ankietę na stronie firmy Oillan (Oceanic) dotyczącą mojej skóry, skłonności do alergii oraz produktów firmy Oillan które znam. Dodatkowo musiałam wykazać się kreatywnością i napisać dlaczego chciałabym zostać ambasadorem tej marki. Nooo i udało się :) :) :)
Zastałam wybrana i po dosłownie 3 dniach od szczęśliwej informacji kurier dzwonił do drzwi z przesyłką :)
W przesyłce otrzymałam emulsję i krem :-)

Kremowa emulsja do mycia twarzy- opis producenta: 

"Do cery bardzo suchej wymagającej regeneracji

  • skutecznie oczyszcza skórę
  • zmiękcza i nawilża naskórek
  • łagodzi podrażnienia
Emulsja skutecznie oczyszcza bardzo suchą skórę wymagającą regeneracji. Nie zawiera mydła, ani SLES/SLS, dzięki czemu nie narusza naturalnej bariery ochronnej skóry. Oleje jojoba i z ogórecznika lekarskiego intensywnie zmiękczają i nawilżają skórę oraz odbudowują jej barierę hydrolipidową. Ekstrakt z lukrecji działa przeciwzapalnie, a alantoina i D-pantenol łagodzą podrażnienia i zaczerwienienia."
MOJA OCENA:  Emulsja jest bardzo wydajna, dosłownie niewielka ilość wystarczy by dobrze umyć twarz. Bardzo odpowiada mi to, że jest bezzapachowa. Przy tak dużej ilości kosmetyków o różnych zapachach, których używam każdego dnia miło jest uwolnić się i użyć czegoś nienarzucającego się :) Po dwóch tygodniach użytkowania nie mam żadnych dodatkowych zmian alergicznych, ładnie załagodził mi inne podrażnienia. 
Dodatkowym plusem jest to że nakładam go bezpośrednio na mokrą twarz i spłukuję pod bieżącą wodą- nie muszę "bawić się" z płatkami kosmetycznymi 

Cena ok 22 zł za opakowanie 150 ml.
 
POLECAM!!

Multi-lipidowy krem do twarzy- opis producenta:

"Do cery bardzo suchej wymagającej regeneracji
  • uzupełnia poziom lipidów w naskórku
  • skutecznie koi i łagodzi podrażnienia
  • uelastycznia i wygładza skórę
Krem intensywnie odżywia bardzo suchą skórę wymagającą regeneracji. Kompleks odżywczych maseł (shea i cupuacu ) bogatych w NNKT, skutecznie uzupełnia niedobory lipidów w naskórku, wzmacniając naturalną barierę ochronną skóry. Skwalan z oliwek oraz oleje: arganowy, z dzikiej róży i z ogórecznika lekarskiego stymulując odnowę komórkową, intensywnie regenerują skórę oraz przywracają jej elastyczność i gładkość. Kwas hialuronowy nawilża skórę oraz doskonale wygładza naskórek. D-pantenol łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia, przywracając komfort skórze."
 Multi-lipidowy krem do twarzy 
MOJA OCENA:  Cieszę się ze dostałam kilka próbek tego kremu bo teraz z czystym sumieniem mogę powiedzieć że jest świetny! Idealnie komponuje się z emulsją do mycia twarzy. Również bez zapachu, wchłania się momentalnie, a skóra staje się gładka i elastyczna. Żadnych podrażnień czy reakcji alergicznych nie zaobserwowałam. 

Cena ok 20 zł za opakowanie 40 ml.
 
POLECAM!!

Więcej o produktach na stronie Oillan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz