niedziela, 15 lutego 2015

By być jeszcze piękniejszą...

Czego to kobiety nie używają by ich skóra na twarzy była gładka jak przysłowiowa pupcia niemowlęcia :)
 A mowa tu o podkładzie Match Perfection marki RIMMEL. 

Oficjalny opis od producenta ...
"Podkład nie do wykrycia! Dzięki zastosowaniu technologii Smart - podkład perfekcyjnie dopasowuje się do koloru skór. Delikatna konsystencja łatwo aplikuje się na twarzy (bez smug i plam). Dzięki idealnemu doborowi składników, kosmetyk zapewnia efekt doskonałej cery. Drobinki szafiru nadają rozświetlenia i sprawiają, że skóra wygląda na zdrową i promienną. Podkłada daje intensywną ochronę (SPF 18) przed promieniami słonecznymi."
MOJA OCENA: Ze względu na ciemną karnację dobrałam odcień 302 (Golden Honey). Butelka wyposażona jest w wygodną pompkę za pomocą której wydobywam podkład o konsystencji gęstego kremu.
Po równomiernym nałożeniu na twarz idealnie wręcz dopasowuje się do naturalnego koloru skóry (oczywiście pod warunkiem, że podkład zostanie równo rozsmarowany- w przeciwnym wypadku widać smugi kosmetyku). Po chwili, gdy podkład zintegruje się ze skórą wykonuję standardowy makijaż (nie używam już pudru sypkiego). 
Bardzo dobrze sprawdza się zarówno w ciepłe jak i chłodne dni- nie spływa z twarzy, nie zostawia "podrowych" smug na ubraniach. Kosmetyk jest bardzo wydajny- używam go już kilka miesięcy i końca nie widać :) Mogę nosić go cały dzień bez podrażnienia skóry, a późniejsze zmycie go nie stanowi problemu. W tym celu stosuje mleczko do demakijażu :)

Na mojej twarzy spisuje się rewelacyjnie (cera sucha).
Cena 30-35 zł za butelkę 30 ml.

19 komentarzy:

  1. Nie używam podkładów płynnych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze sprobowac! Koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! mają spory wybór odcieni, znajdziesz tam też coś dla siebie :)

      Usuń
  3. nie uwidacznia suchych skórek przy dłuższym stosowaniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uwidacznia, dodatkowo przez atopowe zapalenie skóry b. często w okolicy ust mam suchą, wręcz łuszczącą się skórę. Podkład elegancko to kryje

      Usuń
  4. Lubie z tej firmy Wake me up tego akurat nie miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja nie miałam okazji wypróbowania Wake me up:) co o nim sądzisz?

      Usuń
    2. Dla mnie Wake Me Up jest rozświetlającą wersją Match Perfection. Oba bardzo lubię, mają podobną konsystencję, stopień krycia itd. Jedyne co mogę zarzucić Wake Me Up, to że ma bardziej ubogą gamę kolorystyczną od Match Perfection (brak jasnych odcieni), ale u Ciebie nie powinno to stanowić problemu jeśli masz tak ciemny odcień podkładu :)

      Ala

      Usuń
  5. Nie miałam tego podkładu, choć teraz zamiast nich używam kremów BB i jest dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że trafiłaś na odpowiedni dla siebie kosmetyk :)

      Usuń
  6. Mój ulubiony! Nie rozstaję się z nim teraz wogóle.. A i jest bardzooo wydajny :D Uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że masz tak pozytywne zdanie na jego temat. W internecie zdania są bardzo mocno podzielone... w sumie jak zawsze! ;)

      Usuń
    2. Zależy też od cery i od tego, jakiego ktoś oczekuje efektu.. Ja ostatnio kupiłam jeszcze ten czerwony z Rimmel i też dobrze się spisuje :D

      Usuń
  7. Niestety wszystkie odcienie są dla mnie za ciemne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy próbowałaś 101 "Ivory"? jest najjaśniejszy

      Usuń
  8. Nie miałam go, ale lubię podkłady Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaa Bourjois to klasa sama w sobie! prawda:) też ich lubię
      Rimmel też jest wart grzechu ;-)
      P.S. witam nowego obserwatora :)

      Usuń
  9. a po cio wogole podkład? niiigdy :)

    OdpowiedzUsuń