niedziela, 2 lutego 2014

Próbki od everydayme Fairy i Lenor

Ku mojemu zaskoczeniu w skrzynce na listy czekała na mnie miła niespodzianka- zestaw próbek z portalu everydayme oraz list pochwalno- propagandowy ;-)


Spora różnorodność ponieważ dostałam:
 -  Tabletki do zmywarki Fairy Platinum All in one. Obecnie te tabletki są dość mocno reklamowane w naszym domowym oknie na świat :) czyli w TV więc sama byłam ciekawa co to warte


MOJA OCENA: Tabletki po prostu wymiatają! Czasami zdarzy się że jednak telewizja nie kłamie ;) Naczynia i sztućce były pięknie domyte, bez zacieków, kropelek i przede wszystkim bez fuszerki. Niestety po ostatnio kupionych tabletkach niemieckiej firmy (oferta internetowa) bardzo często musiałam poprawiać to i owo co doprowadzało mnie do @#$%$#&^ ;-) 
W końcu znalazłam tabelki w które warto zainwestować

 - płyn do mycia naczyń Fairy Pomegranate & Red Orange 35 ml
czyli o zapachu czerwonej pomarańczy i granatu (mmm brzmi smakowicie:] )
MOJA OCENA: Zapach płynu po prostu piękny, ale... hmm nie można powiedzieć aby był bardzo wydajny. Może to kwestia próbki? a może ten typ tak ma. Znam "klasyczne" płyny do mycia naczyń Fairy i uważam że pod względem wydajności są o niebo lepsze niż próbka którą testowałam. Jak widać, zapach to nie wszystko :)

 - płyn do płukania Lenor Sensitive (produkt hipoalergiczny) 50 ml
MOJA OCENA: tak jak podejrzewałam zapach jest błogo delikatny :) bardzo subtelny a rzeczy faktycznie są bardziej miękkie względem tych, które nie zostały wyprane z dodatkiem płynu do płukania. Spokojnie nadaje się do prania również dziecięcych ubranek.
POLECAM !

1 komentarz: