środa, 12 lutego 2014

Zepter.. Zepter.. czy tylko garnki????

Całkiem niedawno na stronie FB'owych okazji pojawiła się akcja obiecująca że za udostępnienie postu i podanie swojego adresu firma Zepter wyśle próbki kosmetyków. Hm... pierwsze pytanie- Zepter produkuje kosmetyki???
Nie bardzo chciałam w to uwierzyć ale do odważnych świat należy! A CO !!! :)
No i po kilku dniach dostałam przesyłkę :D (wiara czyni cuda)
Ładnie, zgrabnie zapakowane cztery próbki różnych specyfików poprawiających naszą i tak już wspaniałą :P urodę. 
Dobrze że dołączono ulotkę z produktami Zepter bo same próbki zawierają opis mają w języku rosyjskim... :) zawsze warto mieć przed sobą nowe wyzwania :P

Pakiet zawierał :
- Hydro-lifting krem który rozświetla i ujędrnia skórę. Zapewnia silne działanie przeciwstarzeniowe (tak napisali w ulotce!! :P ). Stymuluje syntezę kolagenu w głębszych warstwach naskórka.
MOJA OCENA: Faktycznie elegancko wchłania się, kremik ma przyjemną konsystencję i zapach, ale jakoś nie czuję się młodsza przez to :))) pewnie powinnam dłużej ćwiczyć własną facjatkę. Ogólnie wrażenia bardzo pozytywna, niestety cena już tak bardzo pozytywna nie jest.. ale jak chce się być piękną to ponoć każde pieniądze można wydać, prawda? :>

-Krem multiregeneracyjny to intensywna kuracja regenerująca i rewitalizująca dla napiętej i zmęczonej skóry. Wypełnia zmarszczki od wewnątrz i przywraca skórze jędrność.
 MOJA OCENA: wbrew obawom, ze nagle moje zmarszczki po wypełnieniu staną się wypukłe a nie gładkie ;) wszystko jest w jak najlepszym porządku :D

- Nawilżający krem pod oczy to bogaty krem rewitalizująco- ujędrniająco- liftingujący (uff cóż za słowa :P) intensywnie regeneruje i wygładza skórę. Zapobiega powstawaniu cieni pod oczami.
MOJA OCENA: klepię, klepię go grzecznie pod zezowate oczka no ale cienie jak były tak są nadal. Może po miesiącu lub dwóch byłyby lepsze efekty. Fakt taki że szybko wchłania się w skórę

-Hydro-lifting serum zawiera czysty kwas hialuronowy. Zapewnia głębokie nawilżenie, zwiększa produkcję i syntezę kolagenu. Poprawia stan napiętej i zmęczonej skory.
MOJA OCENA: czytałam że z wiekiem skóra starzeje się, traci wiotkość i elastyczność, ale dzięki takim specyfikom my kobiety nie musimy tym wcale przejmować się :) Fajny krem-żel, dobrze wchłania się i pięknie napina skórę. Jedyne "ale" przy moim typie skóry (bardzo sucha) po wchłonięciu się serum musiałam nałożyć codziennie stosowany krem nawilżający.
Abyśmy za 20 lat nadal wyglądały tak "witalnie" ! Hej! :)

P.S. Bardzo ważne - żaden z w/w produktów nie zawiera parabenów i jest hipoalergiczny

 


...a cała reszta sposobów na bycie piękną pozostanie naszą słodką, kobiecą tajemnicą :-)

2 komentarze:

  1. ach czyli ja też zaraz będę piękniejsza, bo próbki również dostałam więc nie ściema :) tylko.... są masakrycznie drogie ! ale no tak szwajcarska jakość... hie hie

    OdpowiedzUsuń
  2. a potem będzie hiszpański temperament :P OLE!!!

    OdpowiedzUsuń